tisdag 23 mars 2010

Shopstopp.


Jag har totalt shopstopp efter att betalt en fin liten skatteskuld. Och jag har klarat mig fint i flera veckor nu. Inte gått in i en enda butik. Idag var jag "tvungen" att gå till Gina Tricot för att köpa lite underkläder. Väl där visade det sig att de hade fått in mina favorittights. Har använt sönder de två par jag köpte för ett år sedan. Sen slank även en randig t-shirt ner, väl i gång slank jag in på HM och häpnade över hur mycket trevligt de hade (finns ju inget HM i Istanbul, så det var ett tag sedan), då blev det en skjorta, "perfekt för poolen i Bodrum" (och den kostade ju nästan inget), en tröja att ha till helgen, ett par strupbyxor... Ja ni fattar.

Och ett litet litet paket till en snart nyfödd liten turkamerikan.

1 kommentar:

  1. Vad är det för tights? Och vad är det som gör dem till dina favvosar...

    SvaraRadera