lördag 22 maj 2010

Akademiska poäng.



Min självkänsla är för det mesta väldigt bra och stabil. Men när det kommer till antalet akademiska poäng blir jag alltid lite nervös och försöker mörka hur lite jag egentligen läst i Lund... Jag hade en kort period då jag gick på nation och pluggade sociologi. Men balerna och sittningarna jag gått på har varit genom diverse manliga vänner som bjudit med mig. Så som jag skrev i inlägget nedan var jag lite nervös inför mitt Lundabesök hos min underbart söta vän Anna. Självfallet fanns det ingen anledning till oro. Vad jag borde oroat mig över var hur många som skulle vara gravida och ha barn med sig på tillställningen. Så från akademiskapoängnoja till åldersnoja...

Det bjöds på fantastiskt god plockmat, tomatsoppa och rabarberpaj. Anna och hennes sambo är läkare så självfallet serverades espresson ur passande koppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar