söndag 25 juli 2010

Himla mycket söndag.



Mulet och kallt och jag har tagit igen mig efter senaste tidens alla festligheter. Läst ut en bok som gett mig mardrömmar. Verklig berättelse om en 14-årig helt vanlig tjej som berättar om sin tonårstid. Allt började med en våldtäkt efter det börjar hon sälja sig själv på nätet och fortsätter bara dämpa ångesten med mer sex. Och det som skrämmer mig mest är att det finns män (vanliga gifta tvåbarnspappor) som gärna betalar 500 kr för en timme med henne.

1 kommentar:

  1. Jobbigt med en så tung bok, men det verkar iaf som du har haft en bra söndag (om man inte ser till boken). Man behöver vila upp sig ibland. Jag har knappt gjort något idag.. men just nu känner jag inte för att göra något heller, vill varken jobba eller bara sitta hemma.

    SvaraRadera