fredag 31 december 2010

Grandiost.

Hade en enormt trevlig gårdagskväll på Grand med världens bästa Anna. Anna jobbar som läkare. Och hur mycket hon än berättar för mig att det inte är som i Grey's Anatomy tror jag henne inte. Hon är tillsammans med en läkare och det som händer på akuten låter som ett dramatiskt TV-avsnitt. Så nog måste det vara som på TV. Att det händer spännande saker i linneförrådet. Dessutom brukar jag tänka på henne när det är panikstress på jobbet, för att få distans till vad det är man stressar över. Kvällen innehöll även ett överförfriskat killgäng. En av killarna uppvisade även starka fotfetisch tendenser när han i princip la sig på golvet och kramade om mina fötter/Moonboots.

1 kommentar:

  1. Det måste ha varit mitt ex som låg och kramade dina fossingar... ;)

    Gott nytt år fina Lina, vi ses snart i Istanbul!

    SvaraRadera