onsdag 22 december 2010

Hörde jag en glöggskål.

Såhär in i det sista envisas kunderna med att vara lite lätt motsträviga och smått besvärliga och jag har fortfarande en del jobb som måste göras innan jul. Men men lite glögg och ännu mer godis på det så ska nog denna eftermiddagen överlevas. Dessutom har jag som jag nämnt flertalet tillfällen innan, världens bästa vänner. När jag dryftade mina farhågor om att bli insnöad i Malmö över julen säger Malin "Jag kör från Landskrona för att hämta dig och kör dig sen hem till dina föräldrar". Hur fint är inte det. Och Ulrika föreslog direkt att jag skulle fira jul med henne och hennes Mamma här i Malmö. Och med tanke på att hennes mamma ska vara en 30 år äldre kopia av Ulrika herself låter det som ett toppensällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar