onsdag 5 januari 2011

Den ultimata after worken.

Eller den ultimata är ju den som spårar ur och slutar tre på natten, efter tre-fyra avverkade ställen. Ikväll var inte en sådan kväll, men på många andra sätt ultimat. Framförallt sällskapet. Jag och Ulrika möttes upp på Koi för vin. Och i vanlig ordning avhandlades både lågt och högt. Lågt tänker jag inte återge här, högt är webb strategierna jag stjäl åt mig mellan vinklunkarna. När bartendern sa "nu har jag hört ordet blogg massor av gånger, betyder det att ni bloggar då eller" vet man att man har en bartender som lyssnat på alla samtalen... Och det är då man ska sänka röstvolymen en aning.

Kvällens visdom; det finns sambo-fetma och så finns det singel-alkolism.

1 kommentar:

  1. och det värsta av allt: sambo-alko-fetma! /en som vet... :)

    SvaraRadera