tisdag 15 februari 2011

Hur kallt.

Är glad att jag inte bor i Stockholm och har snöstorm. Men frågan är hur skönt vi har det i jämförelse. Tog på mig mina Moon Boots idag. Sist de användes var när snön låg djup över Malmö. Mitt lunchsällskap vägrade ta av vantarna och jackan för det var kallt även inne på Koi. Annars var det en mycket trevlig men arg lunch. Min namne och jag satt och grymtade oss igenom yakisoba nudlarna och laxen. Försökte även med anger management i form av shopping som slutade i godis.

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med min grekvän Helena. Märkligt nog fann jag mig, på självaste Alla hjärtans dag, försvara kärleken. Om och om igen. Det är alltid ytterst intressanta diskussioner med Helena. Det var ju trots allt hon som lärde mig allt som var värt att veta om livet för cirka tretton år sedan på en folkhögskola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar