söndag 27 mars 2011

Sol och sömn.

Började helgen med ett spinningpass, kom hem somnade i soffan. Gick upp duschade och somnade om. Tror min kropp var i stort behov av sömn. I lördags blev det en härlig shoppingtur med bästa Ulrika. Eftersom jag är hennes personliga stylist var det min uppgift att hitta en clutch till henne, även en klänning som gjorde denna fantastiska kvinna ännu mer fantastisk inhandlades. Själv inhandlade jag ett gäng plagg på HM, kort och tajt var temat. Vi avrundade shoppingdagen med ett glas vitt och en extremt överprisad lunch på Lilla Torg.

Kvällen spenderades på Tempo, Ulrika underhöll vårt lilla sällskap med storys man skulle kunna skriva en bok om. Allt från Svampmannen till Blått kräk. Kvällens citat är utan tvekan "Är så snygg i dag att jag vill ligga med mig själv". Vem som sa detta lämnar jag öppet.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har följt dig lite sedan din föregående blogg:) Och i lördags var jag på H&M och vårshoppade och till min förvåning fick jag syn på dig (jag bor själv i Malmö). När jag hade listat ut varifrån jag kände igen dig kunde jag inte låta bli att le för mig själv, då det kändes som att jag hade fått syn på en "kändis":D hahah

    SvaraRadera
  2. Haha! Underbart! Och mycket märkligt att tänka sig själv som en "kändis". Nästa gång får du säga hej. :)

    SvaraRadera