onsdag 13 april 2011

En gul väska.

Förstår inte vad det är med mig och väskor. Jag har egentligen shop-stop, men inget kan stoppa mig när jag ser en väska jag vill ha. Det hände i dag. Skulle kolla presentaskar på Åhlens och går alltså bara förbi väskavdelningen. Men plötslig befinner jag mig på gatan, en väska rikare. Och den är ju ändå gul. En gul väska har jag inte. Eller, vid närmre eftertanke det har jag ju. Men den är så liten så den räknas nog inte.

Annars har jag funderat på hur mycket intressantare min blogg skulle kunna bli om jag berättade lite mer om mitt singelliv. Lite roliga episoder hade varit kul att dela med sig av. Ska klura på hur man gör det på bästa sätt utan att bli för privat.

4 kommentarer:

  1. Haha, jag gjorde exakt samma sak igår. Köpte en grön väska. Om jag behöver den? Nej! Men jag älskar väskor :-P Den gula väskan ser dock väldigt fin ut! Kommer passa perfekt till våren/sommaren.

    Läser gärna om dina singellivsberättelser :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har precis samma problem, men inte med väskor direkt.
    Mer kläder i FÄRG, det är den där Jil Sander som ställt till det för mig... Men min vårgarderob ser ut som en regnbåge, så nu är det bara att invänta att våren ska komma tillbaka så man kan använda det :)

    Ja, singelberättelser är alltid välkomna. Läser redan med glädje Ulrikas anekdoter och känner bara "mera, mera!"
    Som singel vill man ju höra om andras erfarenheter för att inte känna sig som en freakshow..

    SvaraRadera
  3. Absolut! Mer singelhistorier!!:)

    SvaraRadera
  4. Mer singelliva ska det bli!
    Och Lola jag kan lova dig att du inte behöver känna dig ensam om att känna sig som en freakshow...

    SvaraRadera