tisdag 19 april 2011

Denna våren ska bli en bra vår.

Körsbärsträden börjar blomma, magnolian slår snart ut. Herregud hur härlig är inte denna tiden på året. Jag blir rastlös, glad och vill bara älska livet gränslöst (för att uttrycka mig som min kära vän Ulrika...). Dessutom får jag en enorm energi som gör att jag jobbar helt maniskt om kvällarna. Lite annorlunda var det förra året vid den här tiden. En enda sak kretsade i mitt huvud. Jag ältade mina tankar med mina (stackars) vänner. Jag hörde mig själv upprepa samma sak om och om igen. Efter jag hört mig själv tillräckligt många gånger kom jag tillslut fram till ett beslut. Ett beslut som handlade mer om självrespekt än om kärlek. Aj vad det gjorde ont. Och herregud vad skönt att det var förra våren. Denna våren ska bli en bra vår.

Självfallet kommer mina fina armband, på bilden ovan, här ifrån.

2 kommentarer:

  1. Wow... vilken fni bild. Gillar Lite Guldfisk, även om Lite Silverfisk är min favorit :-P

    SvaraRadera
  2. :) Och mer om det på https://litekalabalik.se/ inom en snar framtid!

    SvaraRadera