fredag 29 april 2011

Shopping på fastande mage och två frukostar.

Jag behöver oändligt lång tid på morgonen för att vakna och komma till liv. Går upp strax efter sju. Är på jobbet vid nio. I morse gick jag upp klockan sju och var på HM klockan kvart i åtta. På fastande mage klubb-shoppade jag sedan en alldeles för stor hög med kläder. Men det var ju trots allt 20%. Hörde en tjej säga "ju mer man handlar ju mer tjänar man". Jo så måste det ju vara. Det bjöds dessutom på frulle från Espresso House. Efter shoppingen blev det mer frukost på Barista, som TV4 bjöd på.

Bland annat inhandlades min outfit till årets bröllop. Fin fina Malin gifter sig med sin turk, vid Bosphorus i Istanbul! Ska bli helt fantastiskt att få vara med om detta ögonblick. Jag fullkomligt älskar bröllop och är en obotlig romantiker. Och jag kommer att gråta floder. Och ja, jag kommer att tänka på att det kunde varit jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar