lördag 23 juli 2011

En födelsedag.



Skulle fått upp det här inlägget i går men ägnade dagen åt fakturering och på det en liten bakfylla jag kan tacka Max för och flaskan med bubbel han beställde in klockan ett. Så utmattad somnade jag tidigt och vaknade upp till en nyhetssändning som kändes som en mardröm. Är helt tagen av vad som hänt i Norge.

Jag hade en fin fin födelsedag. Firandet började kl 00.00 med ett grattis-sms och avslutades med ett försenat grattis som jag väcktes av på fredag morgon. Fina vänner på kvällen som dök upp på Moccasin för att fira mig. Det var en tapper liten skara som trotsade det helt bisarra regnet som pågått hela dagen. Jag är mycket glad att de dök upp, min stora rädsla var att jag skulle sitta där själv som Carrie på sin 35-års dag...

Överst; en liten flaska Champagne för att fira att jag är fabulous, väska second hand, armband COS och Lite Sober. Mitten; Moccasin grattade mig med en fantastisk cheesecake. Nederst; orange sommarfavorit från H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar