måndag 11 juli 2011

Lite mycket lite allt möjligt.

Trots att jag är mitt uppe i semestern lyckas jag inte riktigt ta semester. Idag har varit ytterligare en heldag med massa jobb och stress. Har packat massa ordrar och svarat på massa mail. Sprungit till posten och letat juligt pynt. Och som alltid efter en bra helg är jag helt slut och trött. Drabbas alltid av trötthet istället för energi efter en kul helg, weekendresa eller semester.

Och så förundras jag över reklamen för dejtingsajten som säger "för singlar med höga anspråk". Känns som ett obehagligt sätt att säga att man har krav. Och det är ju i sin tur väldigt oromantiskt. Samtidigt som ingen väl vara den som någon sänkt sina krav för. Eller det är kanske just det som är romantiskt. Att sänka sina krav.

Bilden: Lite Candy Lakrits och Mango, Lite Sorbet och flätat skinnarmband från en marknad på Ibiza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar