måndag 18 juli 2011

Middag hos en matrecensent.

Började helgen med att bli bjuden på middag. Självfallet var kraven och förväntningarna höga. Karin hade lovat vegetariskt (händer väldigt ofta att jag får en stekt halloumi när resten av sällskapet äter blodig biff) och sen förväntar man ju sig att en kvinna som ätit på de bästa restaurangerna ska servera något riktigt gott... Och självfallet var det gott. Framförallt mycket trevligt. Rökt fisk från Fiskehoddorna, Canneloni med spenat och svamp och avslutningsvis melonsallad med koriander.

Klänningen är nyinköpt från HM. Regnet och höstkänslan krävde strumpbyxor.

1 kommentar:

  1. Äe, kände inte att jag hade gett mig själv högsta betyg på den kvällen. Lite för lite umpf i tomatsåsen. Fisken jag grillade igår däremot, nomnom. Så när jag kommer hem bjuder jag på grillad fisk :-)

    SvaraRadera