onsdag 27 juli 2011

Soffhäng.


Gårdagens soffhäng bestod av två soffor bakom en liten avspärrning samt ett bord fyllt med Vodka och Redbull. Mikis maltesiska vänner vet hur man har kul och gör det med stil. Och kul hade vi. Tyvärr gick Duracellkaninen Miki på lågvarv och gäspade mest. Tant Lina dansade dock glatt vidare tills det var dags att ta hem Miki. För er som inte känner till hela historien så är jag på Malta för att hälsa på min fina Miki som jag lärde känna under tiden jag bodde i Istanbul. Vi lärde framförallt känna varandra över x antal fredags vinluncher där åldersskillnaden på åtta år snabbt suddades ut. Ikväll har det varit ett helt annat slags soffhäng, efter en powerwalk och en joggingtur har vi hängt i hemmasoffan och kollat på OC.

Själv börjar mitt stressade hjärta sakta varva ner och min bleka kropp sakta få färg. Jag njuter dagarna på en solstol med en pocketbok som enda sällskap. Och jag älskar det.

2 kommentarer:

  1. Men vilken härlig klänning! Och det ser inte ut som att ni hade en tokig kväll heller =)

    Kul att hitta en ny fin blogg att kika in på!

    SvaraRadera
  2. Den klänningen är helt klart sommarens favorit!
    Och välkommen! :)

    SvaraRadera