fredag 19 augusti 2011

En fläta.

Jag föddes med stora lite utstående öron. Att resten av kroppen har växt ifatt öronen vid det här laget har jag svårt att inse. Därav sätter jag nästan aldrig upp mitt hår utan låter det hänga fritt över öronen. Sätter jag upp det är det för att jag tränar, inte har tvättat det eller för att jag bara är hemma. Idag har jag inte tvättat det så det blev en liten fläta. I morse på Linkemind mingel kommenterade två personer att det var väldigt fint. Kanske dags att stryka det där komplexet från medvetandet nu.

Idag är det Lite Eco, Lite Candy Mango, Lite Guldfisk och Lite Vanilj.

5 kommentarer:

  1. Ohh vad fint! Mer sådant. Du är så söt i uppsatt, har lyckats se det några gånger :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Jaaa, jag har ju sagt det! Jag tycker inte alls det är något fel på dina öron, jag tycker du ser väldigt (med fet stil) söt ut i uppsatt!

    SvaraRadera
  3. eeeee ja!! det lilla utav utstående små öron du har är väldigt sött!

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Jag läser din blogg ofta, och måste bara säga att du är skitsnygg! Så jäkla schysst stil och härlig känsla på bloggen!

    Hälsningar
    Moa

    SvaraRadera
  5. Okej jag fattar. Mina öron är hur fina som helst. :)

    Och stort tack Moa för din fina kommentar! (läste den precis EFTER att jag publicerat ett snygg-inlägg... )

    SvaraRadera