måndag 8 augusti 2011

Gult det nya rosa.

Och detta enligt Li Edelkoort, så självfallet stämmer det. Färgen på mitt hår är trendigare än någonsin. Ungefär därför har jag ny header. Man skulle kunna säga att den är Mad Men inspirerad. Och det passar ju bra. Illustrationen har Max gjort och jag är mycket nöjd. Syns ju hur tydligt som helst att det är jag.

Förutom att ha börjat på ett nytt jobb i dag så har jag sprungit knappt 6 km, det gick okej. Lugnt tempo, halvtung i kroppen men med hopp om förbättring. Lite mindre än en månad har jag på mig.

4 kommentarer:

  1. Åhhhhhh jag vill också ha en snygg header! Så jävla snygg! Hälsa Max att han kan få bli min nya bögkompis!

    SvaraRadera
  2. Jätte snygg header! Trevligt att en av dina kompisar har hjälpt dig - annars brukar det ju vara du som gör headers.
    Hoppas du hade en bra dag på jobbet och grymt att du skall springa tjejmilen. Hoppas det kommer galant men det är jag säker på. Klarar du av 6 km så klarar du av 10 km. Att klara av och springa de första är alltid svårare. Jag tränar för fullt inför Eurasia. Är uppe i 7 km nu och går sakta men säkert framåt. Vill inte råka ut för några skador!

    SvaraRadera
  3. Vad snygg den nya headern var! Håller med dig och Li om att gult absolut är det nya rosa :)
    /Hanns

    SvaraRadera