tisdag 23 augusti 2011

Snygglunch.

Okejdå nu gör jag det själv. Säger att jag träffade branschens snyggaste kvinnor på lunch idag. Tänker inte snacka om hur duktiga produktionsledare, stylister och kreatörer de är. De är helt enkelt bara så vansinnigt snygga och coola. Fick även höra att ett gäng manliga kolleger hade frågat min föredetta kollega "varför de snygga kreatörena på The Fan Club hade slutat". Så ja ni fattar.

Lunchen var hur trevlig som helst och hade som syfte att överraska bästa Mia eftersom hon fyllt jämt. Det pratades om hur bra det kan bli när en modestylist börjar styla mat, vilket beteende vi antar när vi blir fulla (Paola sa snuskig Malin sa glad) och hur en gammal chef jag hade för mer än tio år sedan fortsätter att dyka upp i mitt liv (en chef som tyckte det var helt okej med sexuella trakasserier på sin restaurang).

1 kommentar: