torsdag 8 september 2011

Skägg och Malmös reklammän.

Att ha gula strumpbyxpr är lite som att stoppa strumpor i pumpsen. Man kan inte riktigt bestämma sig för om det är snyggt eller mest fult. På mina ben blir det dessutom väldigt mycket gult. Annars har dagen innehållit en fantastiskt trevlig kundkväll på Gemma i Helsingborg. Och så har jag funderat lite extra över hur det kan komma sig att helt vanliga, normalsnygga män i Malmös reklambransch väljer att anlägga det största och mest ovårdade skägg man kan tänka sig. Lite som att vi kvinnor plötsligt skulle börja använda blått roug. Ungefär så.

4 kommentarer:

  1. Åååå.. jag har så mycke att prata om när det kommer till skägg! Det spritter i mig!! Det är så fruktansvärt intresant att analysera män utifrån skägg! Men jag ska dämpa mig! Men titta lite extra på hur det tas i skägget... Ibland kan man se hur dem tar och blir alldeles kåta på sig själva och sitt skägg!

    SvaraRadera
  2. Nej, MER skägg, -älskar män i skägg.
    Fast håller med om att det känns ganska bajs-nödigt bland reklamare..

    SvaraRadera
  3. Skägg är ju ett helt kapitel för sig. Och missförstå mig rätt, jag älskar skägg. Skägg är sexigt. När det är lagom, ansat och inte i Talibanstorlek.

    SvaraRadera
  4. ja skägg är sexigt! Men ja, håller med om att de kan sluta snusa och mysa med det. Jag hade en chef som alltid satt och snurrade med sitt skägg eller om det var en mustasch, sen stack han ner handen i byxorna, bara en liten bit så där, sen snurrade han lite till, sen LUKTADE han på sina fingrar.....

    SvaraRadera