måndag 3 oktober 2011

Ryggdunk.

I fredags åt jag lunch med, bland annat, ovan snyggingar. Vi diskuterade konsten att nätverka och vad det betyder för karriären. Vi konstaterar att vi kvinnor har blivit bättre men vi kom också fram till att männen fortfarande är betydligt bättre på detta område. Samtidigt vänder jag mig om, i restaurangen, och konstaterar att av alla de 12 upptagna borden på Rasoir/Savoy är vi de enda tjejerna. Alla andra bord upptas av gubbar (förlåt män) som nätverkar och äter betald affärslunch.

1 kommentar:

  1. Hahaha, eller hur? Men ok med HDR på Iphone ser vilken hy som helst lite bättre ut och med lyxolja och direkt från salongen ännu lite bättre ;) Dessutom har jag aldrig haft några stora problem med min hy. MEN, fakta, produkterna och framför allt behandlingen ger skillnad som verkligen syns. I alla fall på min hy. Min hy ser fantastisk ut i dag. Den skiner liksom. Så om du får möjlighet skulle jag verkligen rekommendera en kur!

    Kram till dig i underbara höstvädret.

    SvaraRadera