måndag 20 februari 2012

Ganska mycket fattigare.

Roligaste kommentaren i dag står min käre vän Melis för. Efter en chat på Facebook, där jag kort redogör mitt liv för tillfället, skriver hon "Du är som en sexigare och smartare Bridget Jones". Ja tänk vilken blogg jag haft om jag hejdlöst hade gett mig hän åt alla privata detaljer. Annars har denna dagen innehållit ett litet brunt kuvert från Åklagarmyndigheten. 12.000 kr ska jag minsann betala för att jag har velat känna mig som en trygg kvinna när jag gått hem själv från krogen. 12.000 kr alltså. Och 500 kr till Brottsofferfonden. 

2 kommentarer:

  1. nähä!!!!!! Gud vad galet!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Japp. 6.000 kr om man kör för fort och riskerar döda någon. 12.000 om man som kvinna har en pepparspej i försvarssyfte...

    SvaraRadera