fredag 4 januari 2013

En torsdagskväll.

Adderade lite spänning, i livet, igår när jag lämnade nyckeln i hänglåset i omklädningsrummet på SATS. Och jodå, dator och telefon fanns kvar i skåpet när jag kom tillbaka från träningen. Och så lyssnade jag på en konversation mellan två tjejer. Funderade på att "göra en Miranda". Gå fram och berätta för tjejen att "he is not that in to you". Så hon inte skulle ödsla mer tid liksom (för er med tvivelaktiga SATC kunskaper kan ni se vad jag menar här). Nu inventera klart innan fredgasmys, dvs middag, vin och vänner hemma hos Charlotte.

2 kommentarer:

  1. Hej, riktigt fin blogg! Jag la till den bland mina favoriter!
    Du får gärna kolla in min blogg och slänga in en kommentar om vad du tyckte :)
    Ps. Säg även till om du vill göra ett bloglovin byte så fixar vi det! Kram

    SvaraRadera