söndag 17 mars 2013

En helg.

Började med ett superspännande möte. Och så insåg jag att vår nya halsbandskollektion gått som smör i solsken. Så kramade vi om vår finaste bästa kollega som har något väldigt stort framför sig. Jag sa hejdå med rys på kroppen och blanka ögon. Innan dess hann vi dock skissa fram ett nytt urtjusigt armband med en stor pärla och en liten pärla och något orange. Sen blev det aw med vin och varmkorv på mec. En slö lördag som avslutades med massa tjejer i ett stort urtjusigt nybygge på en blåsig åker. En söndag med iskall, men solig promme och en magisk mjukpeperakaka, en fantastisk nyhet och glad men trött vän.

2 kommentarer:

  1. Oh my, den där koftan...Som jag inte köpte och jaaa, ÅNGRAR ihjäl mig! Bra att du inte var lika dum jag jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg den. Tittade på priset (dyrt för HM...). Gick därifrån. Kunde inte sova på natten (nåväl...). Gick dit dagen efter och shoppad. :)

      Radera