tisdag 5 november 2013

Och nu vill jag bara åka hem till oss.

Precis så. Det är inte mig längre det är oss och vårt. Lite magiskt att ha blivit sambo. Nu ska bara denna envisa, jag-kan-själv person lära sig kompromissa och ibland bara bita ihop och tänka att det finns många sätt man kan göra på. Mitt är inte alltid rätt…

Är helt galet slut efter två enormt intressanta, bra, lärorika och inspirerande dagar i Stockholm. Idag var jag i World Trade Center hos Business Sweden och hade möte med tre olika aktörer på den amerikanska marknaden. Presenterade Lite Kalabalik, fick enormt värdefull respons och underbart gensvar. Let's go west!

2 kommentarer:

  1. grattis till att ha blivit sambo Lina. mysigt att vara två. ;)
    kram ... kaffe nästa gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) När vi väl fått ordning och kommit överens om vilka möbler vi ska ha så kommer det att bli jättemysigt. :)

      Japp, kaffe nästa gång!

      Radera