torsdag 16 januari 2014

En vecka.

Mina fingrar och tår har precis tinat efter en iskall promenad med en nybliven mamma. Lillkillen sov, vi pratade förlossning, att vara mamma och så sa min kloka vän "men ni måste ju vara så himla stolta över att ha skapat något helt själva som blivit så stort". Det tar jag med mig. Och så har jag kollat på Min kamp med Belinda Olsson. Kvinnan som med boken Fittstim gjorde mig till den feminist jag är idag. Kolla hennes program förtusan. Och så har jag lunchat med Karin. Provat ett nytt lunchställe, diskuterat varför detta inlägget provocerade oss och så konstaterar jag att min vän är galet snygg just nu.

7 kommentarer:

  1. Tack för din pepp-kommentar idag.

    Sv: Träning är så jäkla ballt!
    Hur mycket lättare allt blir när man väl 'är där' …
    Vägen dit, nja, lite kämpig. Men väl där.
    Oooooh vad jag jag gillar.

    Och Lina, ett så stort grattis till er.
    Fast att jag inte känner er så känner jag mig stolt över er ;).
    Ni jobbar så hårt och ni är så väl värda all er framgång.
    Lycka till och have a blast!
    Stor kram, u.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad fin du är! :) Tack för gratulationerna.
      Och så sant med träning, älskar känslan av en stark kropp!

      Stor kram,
      Lina

      Radera
  2. Ja, Belinda gjorde det bra!
    Men vad är de där färglada sakerna längst upp i bilden? … ;-)

    SvaraRadera
  3. Helt livsnödvändiga pennor man aldrig skulle klara sig utan. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, såg nästan ut som läppstift ;-)

      Radera
  4. The third act of the film consists of Roth rolex submariner replica taking the expectations he built up and giving them a twist, while here and there popping in the film louis vuitton outlet money shots a string hermes outlet of fine cinematic quality kills designed to have the audience abuzz long afterward.

    SvaraRadera