måndag 22 mars 2010

Litta crazy.


Men på torsdagskväll tar jag flyget till Istanbul, för en snabbvisit. Åker hem igen på söndag. Allt för att världens bästa Maria befinner sig där på en liten weekendresa med sin käraste. Planen var ju såklart att jag skulle vara där från början, men sen fick jag för mig att flytta hem. Men Aras löste detta fint med att boka en flygbiljett till mig. Det kommer att bli en grym helg med turistning, mezemiddag, second hand shopping i Cihangir, turkisk frukost på Cuppa, lunch på The House Café, färskpressad jucie i Galata, drink på Mikla, middag på Vouge, fler drinkar på 360...

3 kommentarer:

  1. Wow! Ball! Jag åker till Barcelona på torsdag, fast tidigt tidigt på morgonen.. Brr..

    SvaraRadera
  2. Ikke dårligt med en smut weekend til The Bull;)) Nyd det-jeg håber du får fint vejr!! Og sikke fint af Aras at købe en billet til dig:))

    SvaraRadera
  3. Längtar något så oerhört! Det snöar i Stockholm i dag..

    SvaraRadera