lördag 17 april 2010

Svar på en kommentar.


Sitter och går igenom mail som jag inte svarat på men som jag tänkt svara på under en längre tid. Hittade bland annat ett sparat mail om att jag fått en kommentar i bloggen från en Johanna. Och fick dåligt samvete att jag inte svarat hennes fina kommentar. Så då göra jag det här och nu (hoppas du fortfarande läser min blogg...).

Tack och kul att du gillar bloggen Johanna. Förmodar att du syftar på denna men om du inte sett min andra blogg om Istanbul så ta dig en titt. Klicka på etiketten shopping om du vill få lite inspiration inför resan. Och du kommer att upptäcka att Istanbul är så mycket mer än Moskér! Önskar dig en underbar resa till en av världens bästa städer och en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Åh!
    Vilken bra start på dagen!:) Tack før att du uppmærksammade min kommentar! Oh yes, jag har luslæst din førra blogg:) Suger åt mig ALL information som går då jag åker ner till min turk før førsta gången om knappa 3 veckor, lite scary, men mest spænnande:)
    Jag tycker du har gjort ett superbra val att fortsætta blogga om livet i Malmø:)Bor sjælv vid Værnhem och blir lite nyførælskad i min stad nær du lyfter fram de små smultronstællena med finess och mysiga bilder!
    Jag kommer nog ta mig en titt tillbaka i din gamla blogg nær jag nærmar mig resan, før att få lite inspiration till all sightseeing man vill hinna med:) Har du planerat en resa tillbaka inom snar framtid?

    SvaraRadera
  2. Spännande! :) Är säker på att ni kommer att få en fantastisk vistelse ihop. En mer romantisk stad är Istanbul får man leta efter...
    Och vad kul att du uppskattar att jag bloggar vidare!
    Jag åker sista helgen i maj till Istanbul. Förväntar mig då ett förträffligt försommar väder, kanske ett formel 1 lopp och massor av turkisk frukost! :)

    SvaraRadera