fredag 28 januari 2011

Jag och Gynning.

På Djäknegatan, precis bredvid mitt SATS har en ny, mycket trevlig butik, öppnat. En concept store, med inredning, kläder, dyra men fint förpackade teer och tvålar samt en en hårsalong. Igår handlade jag en liten födelsedagspresent till en liten med ack så god vän. Shoppade i samma butik gjorde även Carolina Gynning. Det var det ingen som tog miste på. Jeansen på bilden fick jag av min kollega Nina. Nästan bara sådär. Hon hade på sig ett par likadan i måndags, som jag kommenterade. Gillade tvätten och modellen. Visade sig att de var inhandlade på Vero Modas rea. Så igår haffar Nina ett par, i helt perfekt storlek, till mig. 75 spänn fick hon betala. Jag kan tänka mig att bjuda på en lunch som tack.

5 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du nämner det, du syftar på Le Make va?:) Det en vän till mig, frisörskan, som är delägare i butiken:) Och det märkliga är att första gången jag var där så tänkte jag på Lite Kalabalik:) Era smycken skulle göra så bra där! Framme vid kassan har dem ursnygga armband, där skulle ni haft ett stånd med smycken:)

    SvaraRadera
  2. Precis, den menar jag! Och jag har också tänkt på hur bra Lite Kalabaliks smycken skulle passa in där! :) Får helt enkelt kontakta dem!

    SvaraRadera
  3. Jag lägger gärna in ett gott ord:) Visar er hemsida för dom till en början:)

    SvaraRadera
  4. schyssta kollegor du har!
    /lite-avis-linan :)

    SvaraRadera
  5. @LIna, Japp inte fel att ha en gammal styliskollega som shoppar jeans på lunchen.
    @Johanna, Tack! :)

    SvaraRadera