lördag 26 februari 2011

Det finns raggningsrepliker.


Och så finns det raggningsrepliker. Längesedan jag befann mig på Lilla Torg. Tror faktiskt det är här dessa repliker förekommer flitigast i stan. "Går ni/du ofta hit" är ju en klassiker. Och den hörde vi igår. Men sämst i alla kategorier är "Hur lång är du?". Ni anar inte hur ofta jag hört den i mitt liv. Och tyvärr har jag inget riktigt bra svar att leverera, tittar mest trött på personen i fråga och säger "j-ligt lång". Jag och Charlotte tog en fantastiskt god drink på Rosen, jag drack en Rosé någonting Martini. Bartendern försökte få mig att beställa något annat "den låter tjejigare än den är, den är mer hardcore liksom". Tja, han känner ju uppenbarligen inte mig. En lugn och trevlig kväll som avslutades med wasabinötter och vin på Koi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar