fredag 25 februari 2011

Underbara fredag.

Lönefredag innebär vinlunch med kollegerna och en rejäl fredagsfika. Till på köpet har jag mitt hår i en hästsvans, det händer aldrig. Har ett komplex med mig sedan jag var barn som hindrar mig från att sätta upp håret i offentligheten. Men idag tog jag minsann det stora steget. Och ingen tittade konstigt på mig... Annars har det varit en dag fylld av ilska. Är extremt förbannad på en person jag inte känner. Men en person som sårar någon som står mig väldigt nära och jag känner mig helt maktlös. Och när jag ändå är inne på ilska, denna artikeln i Aftonbladet. Egentligen inte värd att kommentera. Men enligt Robert verkar det som om hela vår (kvinnornas) utveckling baseras på att vi först sköt en dockvagn framför oss, sen en barnvagn. Och det är därför vi kör bil så dåligt. Männen däremot, dom kör bra, men krockar oftare... Bra logik där Robert.

Nu ska jag svettas bort semlan, cup caken, chokladbollen och beskvin i ett spinningpass. Sen drink med tjejorna.

3 kommentarer:

  1. Måste säga att du ser väldigt söt ut i hästsvans, mer sådant! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, du är jättefin i hästsvans!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med ovanstående, du passar superbra i hästsvans!

    SvaraRadera