lördag 5 februari 2011

Stresshantering.

Finns olika metoder. Själv brukar jag välja mellan ett rejält pass på gymmet eller en ordentlig kväll på stan. Som tur är väljer jag oftast gymmet. Igår valde jag det andra alternativet. Efter en hysterisk vecka som rundades av med en ännu mer hysterisk fredag så kändes det helt rätt att gå på after work och sen bara släppa taget och låta kvällen bara hända. En sammanfattning av denna kväll kommer senare nu ska jag fira fin fina Johanna som helt obegripligt fyller 40 år.

4 kommentarer:

  1. Skitfin kjol! Såg den på H&M och tänkte på dig :) Ha en härlig helg, kram/Stina.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefin kjol! Skall också köra med lite stresshantering imorgon... jag och Orkun har bokat in oss på lite träning, hamam och en timmes massage på ett hotell här. Skall bli grymt skönt! Något vi tjejer kanske borde göra när ni är här?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. @Stina: japp, det kände jag med när jag så gåg den. Att det var en Lina-kjol. :)
    @Elisabet: Låter som en underbar dag, och jag har också stänkt att vi ska ta en halvdag på hamam, du får gärna bestämma vilket vi ska till!

    SvaraRadera
  4. hahah! Jag tänkte också på dig när jag hade denna kjolen hemma till en plåtning. vad glad jag blir att se den på! Snygg!
    kram

    SvaraRadera