söndag 6 februari 2011

Ja jisses.

Jag tjatar om balans men det är för att det är obalans just nu. Har inte tränat på två-tre veckor. Och min träning är limmet som håller ihop resten. Men som jag skrev i förra inlägget så finns det ett alternativ till träning och det är en rejäl utekväll (kalla det en rejäl fylla). Och det fick jag med besked till i fredags. Började på Hipp med after work i Charlottes sällskap. På Hipp blir Charlotte kompis med en kille som får med oss till Lilla Torg och Victors. Hade ingen aning om att Victors öppnat en ny bar bredvid restaurangen Victors. Och det hade nog inte så många andra Malmöbor heller. Där huserar i alla fall en bartender som blandade drinkar i världsklass hela kvällen lång. Längesedan jag drack så gott. Efter drinkkavalkaden och en osttallrik bär det av till Brogatan där jag träffar massa underbara vänner. Framförallt bästa Ulrika som också valt stresshanteringsmetod två denna kväll. Efter Brogatan gör jag det kloka valet att betala inträde på Babel för att spendera exakt 20 minuter där innan det bär av hem. Val man gör när det finns någon man gärna vill träffa inne på stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar