onsdag 4 maj 2011

Bad hair day.

Det enda jag minns från gårdagen var att mitt hår var helt hopplöst. Det störde mig hela dagen i princip allt jag gjorde. Och så minns jag att jag käkade smørebrød med Elina på Siesta. Mycket trevligt och mysigt. Och fantastiskt underhållande att chocka en gift småbarnsförälder med historier från verkligheten.

Jag hade i alla fall på mig en kjol som kommer att bli en favorit, det känner jag. Och Malin hade ett par skor som hade passat utmärkt till min kjol. Provade dom en kort stund men lyckades knappt stå upprätt på den höga höjden.

3 kommentarer:

  1. Vad gott det låter med smörrebröd :) Och jättefin kjol! Gillar Malins skor också... kramar

    SvaraRadera
  2. Hmm... ja den där kjolen ser ju smarrig ut.. Jag vill se bättre bild på den!
    Och veta var den är inköpt :)
    Men dina söta ballerinor passar väl ypperligt till kjolen de med.

    SvaraRadera
  3. Bättre bild kommer! För den kommer att användas många gånger igen! :)
    Och HM såklart.

    SvaraRadera