måndag 2 maj 2011

Ballerinor och vantar.

Har haft en bra dag, trots kylan. Fått gjort min deklaration med bästa Carro. Nu ska jag bara springa ner till Skatteverket och lämna den. Varför göra något i god tid liksom. Har även funderat på hur det kan komma sig att de flesta män jag träffat det senaste året har varit väldigt fina personer men med en hel del självförtroendeproblem. En är dock ett lysande exempel. Han var (är) amerikan, nästan huvudet kortare än mig, men med ett gigantiskt självförtroende. Dessutom namne med killen jag hade en crush på under hela högstadiet. Den snälla och präktiga broren i Beverly Hills. Förutom självförtroende var det väldigt trevligt att dejta på riktigt. Lite lagom osvenskt, jag valde restaurang han betalade. Okomplicerat och enkelt. Men inget umf i magen och då kvittar det liksom hur många middagar man blir bjuden på.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blog du har!
    Och din gula väska är ju bara gorgeous!
    u.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!
    Väskan är en klar favorit. Inhandlad på Åhlens.

    SvaraRadera