söndag 18 september 2011

Som fortsatte.


Det bästa med krävande fysiska aktiviteter är ju vad som händer efteråt. Vi landade hemma hos Malin och Fredrik där inte bara en flarra Champagne åkte fram. Utan två. Sen serverades en av de bästa middagar jag ätit på länge. Med fantastiska viner till. Sjävfallet uppskattar man mat lite mer efter fyra timmar och 40 minuter på en cykelsadel (där lunchen bestod av en halvgrillad vegokorv och två energybars). Men jag är mycket säker på att detta ändå hade varit en fantastisk middag. 

Jag nöjde mig inte med denna underbara kväll utan fick för mig att jag skulle tillbaka till Malmö och dricka drink. Efter en timme på Moriskan bland tjejer i vippiga kjolar med fotbollsstrumpor till, som hånglade med varandra, gav jag upp och gick hem. 

1 kommentar:

  1. Fantastiskt kul att träffa dig med!
    Hoppas du hade en kul fortsättning på kvällen och natten. //Elin

    SvaraRadera