söndag 30 januari 2011

En alldeles för kort helg.

Jobbade på att vila ifatt och ta hand om min hälsa i går. Gick ganska bra. Kvällen tillbringades i Hästhagen hemma hos Charlotte. Champagne med tilltugg jag skulle kunnat äta mig mätt på, en middag som var underbart god, ett vin som passade perfekt till, ett mycket trevligt sällskap och en dessert som hade behövt ett eget inlägg. Och en bättre värdinna än Charlotte är svårt att hitta. Helt fantastisk. Idag vaknade jag upp till en solig söndag som tillbringades framför handbollen med amerikanska pannkakor och mysigt sällskap.

3 kommentarer:

  1. "Mysigt sällskap"?

    SvaraRadera
  2. Håller med tidigare kommenterare.. Det känns som att det är ngt du undanhåller;) Spill it!

    SvaraRadera
  3. Japp, så är det. Och jag fortsätter vara hemlig lite till...

    SvaraRadera